Post by riaprestansacheck on Mar 7, 2022 12:04:14 GMT 6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Talking Tom Hero Dash ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Talking Tom Hero Dash IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrænset primogems hack ▞▞▞
▞▞▞ Talking Tom Hero Dash 2022 version ▞▞▞
Spillet var så haltende, og jeg var nødt til at lukke appen for at genstarte den, men den halter stadig, når jeg spiller, og selv når jeg bare er i lobbyen
jeg og mine venner havde det meget sjovt med at spille dette spil, men der var for små annoncer, så jeg fik ikke spillet så meget.
Jeg har downloadet det, men det virker ikke
Spillet er okay. Ikke så cool som tom gold run.
Spillet var fantastisk, men det, der irriterer mig, er, at når jeg sætter det på pause, genstarter det pludselig igen. Og alt det, jeg vinder, går bare sådan tabt.
Jeg kan godt lide dette spil, fordi jeg kan lide at tale Tom og tale Angela
Jeg elskede dette spil 😍 For 3 år siden spiller jeg "Tom gold run". Men da jeg så dette nye spil, blev jeg så glad. Jeg elsker, hvordan Tom, Angela, Ginger, Hank og Ben løber og slår vaskebjørn. Jeg elsker måden vaskebjørnene er på. De er så sjove. Jeg vil have mere om spillet. Kan du venligst tilføje flere karakterer og nye byer i spillet. 🙏🙏🙏🙏🙏🥺 Det er en anmodning fra mig til dig.
Jeg kan faktisk godt lide spillet, men i dag bliver det ved med at fryse om mig, jeg var nødt til at slette spillet og derefter downloade det igen, og det roder stadigvæk, jeg håber, at det snart kan blive rettet
Spillet fryser konstant. Jeg er nødt til at genstarte den flere gange. Jeg elsker spillet, ville bare ønske jeg kunne spille det.
Det er det bedste spil, det er sjovere end subway surfer oi temple run e.t.c
Stort set et godt spil, men ingen lander nogensinde på jackpotten, hver gang du spiller alligevel, du bruger, du kan aldrig lande på jackpotten. Så det er derfor, du er 3 øm, hvis jeg aldrig lod det på jackpotten, ville jeg give den 4 stjerner i en anden del er så mange annoncer🤨😛🤨😛😵🤯😫😫😫😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😃😃
Dens god, men glichy på anden etape stranden. som når jeg trykker på play på min tablet, det glichs.plz fix dette Jeg giver mere feedback.ps dette er sendt samme dag, jeg downloadede spillet.pps fortsæt det store arbejde.
Talking Tom Hero Dash कार्रवाई orao
Jeg kunne slet ikke lide spillet, fordi det tager meget tid at indlæse, og så efter 3 eller 4 chancer for at spille, hænger spillet, og så står der, at talking tom hero dash er stoppet. Så dårligt spil bogstaveligt talt..... så......så.....så👎👎👎
Jeg hader, at vi ikke kan have gratis jetcykler. De burde være gratis, ellers kunne du i det mindste få dem til at koste penge og ikke de super sjældne kort!😠
Som følge af år og aftensmad dødsårsag som
Louisville daily journal (Louisville, Ky. : 1833), 1862-04-30
Den stopper bare i skyen, når jeg trykker på go! Jeg vil bare spille spillet, det er sjovt, men undskyld hero dash jeg giver kun 2 stjerner 🌟🌟
Grafikken er virkelig flot og alt, men det er svært at komme videre uden at vente på, at en kiste åbner sig, som tager tre timer at åbne.
Timberman VS | Xbox
Jeg elsker spillet. Jeg Hedder Jaden🇩🇰👨👩👧👦👨👩👦👨❤️💋👨💪🏼👌🍗🍭🍬🍩🍪🎂🍰🧁🥧🍫🍼☕🗾🗺️🌐🌏🌎🌍💙💚🧡❤️👑. 🎓💎💍🛌👶🧑👩👧👦🧒🤑🇩🇰🇩🇰🇩🇰🇩🇰🇩🇰🇩🇰🇰
Persian Nights 2: The Moonlight Veil রোমাঞ্চকর shx
Talking Tom Hero Dash Actie dvuq
Virkelig sejt spil og alt det andet, men du kan få en masse karakterer, men det er mange penge, men når jeg installerer dette spil, og det der er rigtig fedt ved det, er, at når du installerer det tilbage, skal du bare lægge alder og hvilken dag du bliver født, og så ved de, hvem du er
Det er fantastisk, men efter at du har låst alle medlemmer af gruppen op, har du ikke noget at gøre, fuldfører jeg mine opgaver på 20 minutter, så jeg håber, du kan ændre det i spillet, f.eks. tilføje flere medlemmer og gøre det lidt ens som at tale Tom gold run det spil er daebak
Dette spil reagerer ikke, og hvorfor? Du skal ordne dette 😡😡😡😡😡
Det er for meget godt spil, men også mange problemer skal behandles med det samme. Jeg spiller dette spil på min 3 gb ram telefon og det burde understøttes problemfrit, men det har for mange forsinkelser, og problemet er, at animationen er god, men når vi tager en superkraft nogle glithes og lags skabe, så jeg kunne ikke lide spillet
Godt spil, men dine data gemt i skyen virker slet ikke, hvis du fikser det, så er det fedt, men jeg gør ikke alt igen ... jeg havde endda det grønne skin til at registrere det, og selv det er væk, det gik hurtigt fra godt til dårligt!
Dette er et rigtig godt spil, jeg mener, det er alt, jeg kan huske, siden jeg stoppede med at spille det. Men nogle gange bliver niveauerne svære, men jeg synes, jeg er bare skrald på niveauerne.
Dette spil ville nok være sjovt, hvis det forblev åben !!!!!
Dette spil......er FANTASTISK!!! Men jeg spilder min tid på at se annoncer, jeg hader annoncer, følg med.
... .com/article/kentucky-players-talking-about-pj-washingtons-new-ride/26903726 ... 0.8 kubrick.htvapps.com/hdm-dev/17/46/1510582207-tom-hanks.jpg
Der er to problemer i dette spil .først nogle gange virker det ikke kontroller derefter .når du dør .hvis du har samlet nok kort. så fortæller den mig, at jeg skal bruge alt mit kort, så lad være med at spille det
Jeg skriver dette til min 5 årige ...han er ikke imponeret over det ..han siger nej hvor han skal bruge mønter eller kræver ..hvad nytter de far ..kan ikke bruge dem på noget og som 5'er årig siger dette til sin far .... men glad for at I ikke kan imponere en 5 årig dreng ...
Så kedeligt.fordi det har samme niveau, men jeg giver to stjerner, fordi det er eventyr.
Virkelig dårlig! Selve spillet er ret godt, men det får mig til at afslutte! Der er også alt for mange annoncer, afinstallerer!
Jeg elsker det 😍 men det har et par problemer. For det første, når jeg kører, hænger appen tilfældigt, fryser og lukker. For det andet, når jeg er online, hænger appen og lukker også, og under en løbetur, hvis den gør de ting, jeg fremhævede ovenfor, gemmer den ikke mit sidste løb. Det tog mig 5 løb for endelig at låse Hank op, fordi hver gang jeg er ved at vinde, hænger appen og lukker. Ret venligst dette. Jeg har længe været fan af Outfit7, så ret venligst appen, ellers afinstallerer jeg alle apps, jeg har fra Outfit7 😠.
I spillet falsk nej ingen installation
SUPER IRLERENDE! DETTE SPIL TÆNDER AF SELV. DOWNLOAD HVIS DU ØNSKER, AT DIT BARN SKAL VÆRE AFHÆNGIGT AF GAMBILLE SOM VOKSEN OG OVERVÆLDE MED DET KONSTANTE OCEAN AF ANNONCER, USTOP BLINKENDE BANNERE, STØJ, OVERSTIMULERING OG LUSTEDE TRICKS FOR AT FÅ DEM TIL AT LEGE. DU BØR SKAMME DIG OVER AT VÆLGE PENGE OVER BØRNENS VELVÆR.
SPILLET ER SJOVT. MEN DER ER MANGE TEKNISKE PROBLEM. SKÆRMEN BLIVER BLEVET AT BLIVE FRYS. ELLER ER DET GODT.
hver gang spillet indlæses fuldt ud, lukker det bare ned og sparker min søn ud og går tilbage til tablets hovedskærm. afinstalleret og geninstalleret et par gange den sidste uge, men det samme sker altid
giv venligst nogle flere eventyr af denne app, jeg kan godt lide den, men mine børn keder sig, fordi efter at have afsluttet Bens plads, er der ikke flere næste steder?? giv nogle spændende eventyr om dette spil, det holder mine børn begejstrede.
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, håber at opdatere nye venner og flere steder at spille, da jeg er færdig med alle niveauer og sted, så opdater spillet hurtigere ❤❤🥰🥰😍😍
Talking Tom Hero Dash Aksi ayb